گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

خورشیدی و دیروز و امروزم بی تو برایم دیشب و امشب

شعری از مبین اردستانی برای حضرت روح‌الله

خبرگزاری فارس: مبین اردستانی شاعر متعهد کشورمان به‏مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شعری سروده و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مبین اردستانی شاعر متعهد کشورمان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شعری سروده و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است. این شعر به شرح زیر است:

دنیا بدهکارست تا دنیاست
به این دل بی‌آینه تنها
دیروزهای بی ‌تو فرسودن
امروزهای بی ‌تو بودن را

دیروزهای بی تو لب تشنه
امروزهای بی تو جان بر لب
خورشیدی و دیروز و امروزم
بی تو برایم دیشب و امشب

طومار تنهایی و غم هستند
هر شب به هم پیچیده دردند
این کوچه‌های بی تو سرگردان
تا صبح دنبال تو می‌گردند

دلخوش به ماهم در شب شبهه
دلخوش به ماهم در شب تردید
ماهت غریب افتاده در برکه
کی می‌رسد صبحی که برگردید؟  

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117391

حالشو ببرینعمار یعنی اسفندیار !!!!!

به نظر شما شاعر این ابیات در دولت چه پستی ‌‌می‌گیرد؟

9 خرداد 1390 ساعت 9:12


به گزارش جهان یک سایت وابسته به جریان انحرافی شعر ذیل را با قالب مدیحه سرایی در وصف مشایی منتشر کرده است.

شعر/ عمار یعنی اسفندیار

اسلام شناسی که بود رحمت دائم

شد عاشق و دلباخته حضرت قائم (عج)

او اهل ادب ؛ اهل هنر؛ اهل عدالت

او یار مددکار بلندای ولایت

او فانی در عشق شهنشاه حنین است

او مست می ناب ولایی حسین (ع) است

گویند مهندس به وی از شهرت کسوت

لیکن به عمل راهبرو نور هدایت

مردی که شده داعیه دار غم حیدر

مردی که شده گریه کن چادر مادر

تهمت به وی از راه جفا ساخته کردند

از حجتیه تا به رضی تاخته کردند

گفتند مشایی شده ملحد به کلامش

آن بی خبران بی خبر از عمق کلامش

کوته نظران انگ اومانیسم زدند و

با چشم حسودی به لبش چوب زدند و

گفتند که اسلام ستیزی تو مشایی

چون اشک از این چشم بریزی تو مشایی

سرباز ولایت بنگر تا به کجا شد

مهتاب صفت ذوب امیر دو سرا شد

با خامنه ای (حفظه الله) گفت که من محو تو هستم

تا آخر عمرم همه عمار تو هستم


کد مطلب: 168846

آدرس مطلب: http://www.jahannews.com/vdcayan6i49nia1.k5k4.html

جهان نیوز

  http://www.jahannews.com

" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" fire_event="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" set_property="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" get_property="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }">

حذر

 احمدی نژاد : انسان دارای جسم و روح است و روح از جسم برآمده اما آسمانی است 

 

جواب : یسئلو نک عن الروح قل الروح من امر ربی و ما او تیتم من العلم الا قلیلا (اسراء85)  

           فاذا سویته و نفخت فیه من روحی فقعوا له ساجدین(حجر29) 

 

احمدی نژاد ؛ زان روز حذر کن که ورق برگردد

هر که با آل علی درافتاد ور افتاد

 

قبلا هم گفته بودم که 

هر که با آل علی درافتاد ور افتاد 

مشایی که سهله چهارتا اونورترشم عددی نیستن  

 

حیف گفتن توهین نکنین والا میدونستم چطوری صداش کنم 

 

بهرحال آقای مشایی حواستو جمع کن زودتر بزن بچاک 

والا باید با چادر و سبیل تراشیده بری