گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

میلاد 2

ای گل زیبا رخ ایرانیان

ماه شب قدر خراسانیان

ناوک مژگان تو خیر گشا 

میکده چشم تو مستی فزا 

نام قشنگ تو به دردم دوا

پنجره فولاد تو دارالشفا

ای خم ابروی تو خمخانه ام

درشب میلاد تو دیوانه ام


یا علی موسی الرضا روحی فداک

آقا دلمون ترکید 

میلاد 1

شبی یاد جنون آباد کردم
علی موسی الرضا(ع) را یاد کردم
میان بی کسی های شبانه
هوای صحن گوهرشاد کردم
طنابی از دلم بر دیده بستم
دخیل پنجره فولاد کردم

بازم دانشگاه

سلام

این روزا روز حسابه و اساتید محترم هم که عین خیالشون نیست که نمرات رو اعلام کنن

دو تاشون نمره زدن دو تای دیگه نه

موقع انتخاب واحد هم هست 

خو بگین نمره رو ببینیم بیچاره شدیم یا نه اخرش

خدا رو شکر فعلا دو تا رو پرید این ملخک ببینیم بقیه ش چی میشه 


دعا کنین بقیه هم بپریم و در کل پرش مند بشیم 

حال کی پول ترم جدید رو داره بده 

خدااااااا


دوستتون دارم اساسی