گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

خسته

سلام

میگن برای درک بهتر ماه رمضان باید قبل از اون خودتو آماده کنی

و من امسال اصلا اماده نبودم 

اصلا

الان که نگاه می کنم هیچ چی بجز گشنگی و تشنگی نصیبم نشده

کجا دارم میرم خدایا


خسته شدم بخدا


خسته 


خسته از خودم 

حال

سلام به دوستان 

هر چند شاید هیچ کس این پست رو نخونه 

اما 

برای ثبت توی تاریخ مینویسم


یه روز یه دوست خوب تازه یافته برام نوشت 


"من دیگه گذری میام نت ...شاید الان بعد از یک ماه یه کوچولو سر زدم...دیگه سعی کردم وقتمو بذارم رو زندگیم..التماس دعا دارم.موفق باشین.همیشه در یادم هستینلطفا تاییدش نکنین .یا حق"


از طرفی خوشحال بودم که یکی پیدا شده که به جای نت گردی به اوضاع و احوال خونواده بیشتر برسه از طرفی ناراحت که یه دوست تازه توی نت رو خیلی زود از دست میدادم


امروز هم یکی دیگه اینجوری نوشته 

"دیروز تنها روزنه امیدم هم بسته شد . حالم خیلی گرفتس"

نه جواب میده خدا رو شکر نه معلومه که مشکل چیه


به نظر شما ادم از دو تا دوستش توی نت که براشون احترام قایله سه تاش یهو بزنن خاکی ول کنن برن دیگه حال میمونه برا ادم


انگار این بار باید جدا در نت رو تخته کنم 

بریم که حال منم خیلی گرفتس


تو این ایام و شبهای عزیز ما رو هم دعا کنین

کیم و گلی و . . .

من نمیدونم این کیم کارداشیان چیه که وقتی ایمیل باز می کنی هی یه چنتا علاف یا عکساشو میفرستن یا اخبار افاضات و بقیه ماجرا

آخه طرف نه قیافه داره نه استیل

اما خب یه چیزی داره اونم اینه که دوتا گوشی داره

حالا چرا دوتا گوشی داره خدا میدونه

حتما نمیخواد اون یکی دوست پسرش بفهمه با این یکی تماس داره 



یه مورد دیگه اینه که ای ملت علاف هی میگردن یکی رو از زیر خاک در میارن که اره مامانش موقعی که باردار بوده تو هواپیما از اسمون ایران رد شده

وای بیا جمعشون کن

طرف میشه قهرمان ملی ایران

بابا یارو از اسم ایران هم متنفره ول کنین دیگه



یکیش هم همین گلشیفته

بابا طرف از ایران تنفر داره

هی گلشیفته ال کرد گلشیفته بل کرد


بگذریم

حال و حوصله مون تموم شد

از بس حالمون بهم میخوره از این علافا



والا بخدا

ماه مبارک

سلام

نماز و روزه هاتون قبول

التماس دعا


دیگه چی بگیم خو