گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

الامان

ناله هایم تا ثریا پر گرفت

اشک چشمم رنگ خاکستر گرفت

ناله ام پیچید در هفت آسمان

یا ابا صالح کجایی؟ الامان

حاضرم الان سر بزارم بمیرم

ای کاش میشد حق الناسهایی رو که گردن داریم و دیگه صاحب حق در دسترس نیست و یا دیگه دستش از دنیا کوتاه شده یه جوری جبران کنیم که بدونیم جبران قطعی شده
حق الله رو با قضا و خواهش تمنا میشه درست کرد اما حق الناس رو چه کنیم ؟
اگر حق الناس نبود با همه گناه و کوتاهی ها اینقده به رحمتش اعتقاد دارم که حاضرم همین الان برم پیشش
طاعت نخواستیم
هرچی بیشتر میگذره فقط بارمون سنگین تر میشه  [تشویش] 

 

سبحان الله و الحمدلله و لااله الا الله و الله اکبر

و اما تحمیل قطعنامه به بنیانگذار انقلاب...

سرکار خانم "زهرا مصطفوی" (فرزند حضرت امام) خاطره‌ای را از امام نقل کرده‌اند که می‌تواند از شواهد قطعی تلاش برای تحمیل جام زهر به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود:

«یک روز وارد ایوان [منزل امام] شدم، برای اولین بار دیدم امام روی نیمکت باریک کنار ایوان دراز کشیده اند و ناراحتی عمیق از چهره امام کاملاً مشهود بود. من سلام کردم و چهارپایه ای را کشیدم  تا نزدیک صورت امام و در مقابل چهره ایشان نشستم.

به امام عرض کردم: "معروف است [یعنی این طور گفته می شود و شایع شده] که می خواهند شما را وادار به قبول قطعنامه کنند."

امام هیچ جوابی به من ندادند و تنها کاری که کردند دستشان را به آرامی بالا آوردند و دو چشم خود را پوشاندند. من جواب خود را گرفتم و شدت ناراحتی امام را درک کردم و آن قدر منقلب شدم که آهسته برخاستم و منزل ایشان را ترک کردم و یک هفته نتوانستم از منزل بیرون بروم.» 

 

رجانیوز               http://www.rajanews.com/detail.asp?id=74926

همه جا بارون زد

مبارکه

اما ما که به لطف صنایع پتروشیمی از بارون هم بی بهره ایم


گازای سمی که میریزن تو حلقمون کمه

از بارون هم بی بهره مون کردن


خدایا شکرت

راست گفتی که ارض الله واسعه 

باید بریم

گم شدم

حس می کنم توی کوچه پس کوچه های شک سردرگم شدم هرچی می دوم باز سر جای اولم میرسم
باید یخورده آروم بشم و دوباره راههایی رو که رفتم ببینم

باید علامت بزارم که دوباره نرم



گم شدم


راستی چرا ؟ کجا حواسم پرت شد ؟ باید برم یه جایی فکر کنم ! چقده این زندگی تند تند میره


خدایا