گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

الامان

ناله هایم تا ثریا پر گرفت

اشک چشمم رنگ خاکستر گرفت

ناله ام پیچید در هفت آسمان

یا ابا صالح کجایی؟ الامان

نظرات 2 + ارسال نظر
منتظر وصال سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://masnadekhorshid.blogfa.com/

@};-اللهم عجل لولیک الفرج@};-

سلام

یاد این نوحه افتادم که زمزمه ش اینه:

"اباصالح کجایی
که مردم از جدایی

اباصالح.اباصالح کجایی

امان از این جدایی
امان از این جدایی

اباصالح. اباصالح عزیز من کجایی..."

انشالله مخلصا لوجه الله بشیم وقابل دیدار آقا باشیم.
شما در دل هم وبلاگی هاتون جا دارین ...التماس دعا

من دوبار شرمنده خدا میشم

یکی وقتی میبینم با همه بدیهام و بی معرفتی هام هوامو داره و کلی هم کلاس میزاره واسم
یکی هم وقتی که می بینم توچشم دیگران عزیزم میکنه و دیگران بهم احترام میزارن

خیلی از دست خودم عصبانی میشم

منتظروصال شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

@};-اللهم عجل لولیک الفرج@};-

سلام

هردم از عمر میرود نفسی
چون نگه میکنم نمانده بسی...

برای عاقبت بخیری هم دعا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد