گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

امتحان و تعطیلی و بقیه ماجرا

سلام

اقایی که شوما باشین همونطور که قبلا بارها گفتم این تهارنه عزیز ( همون تهرانیا بر وزن افاغنه ) همیشه خیر هم که نداشته باشن باید حتما یه شری برای ما درست کنن


روز شنبه که تهران تعطیل شد نوش جون همه هم وطنان عزیز تهرانی و حومه هیچی ما که رفته بودیم بندر عباس برای امتحان چون امتحانمون با واحد مرکزی دانشگاه هماهنگ بود و تهران هم تعطیل دست از پا درازتر برگشتیم خونه 

حالا شما حساب کنید حال و روز دانشجوهایی که با کلی دردسر بلیط هواپیما اونم رفت و برگشت جور کرده بودن 


بگذریم از بازار داغ شایعات که حالا چن ساعت مونده به وقت امتحان یکی می گفت از منابع موثق شنیده استاد گفته من کاری به تعطیلی ندارم و توی بندر امتحان می گیرم و بعضیا هم ایضا از منابع موثق می گفتن نه امتحان نیست 


بگذریم 

بعد بعضیا میگن چرا ناز می کنی واسه نوشتن 

اخه مگه ادم حس و حواس  می مونه براش


بهرحال دوستتون دارم خیلی 

لیلی لیلی 

امتحان و اسباب کشی و پروژه و سمینار و . . .

سلام

فکرشو بکنین این یکی دو هفته گذشته  چه خبر بود ؟


امتحان و اسباب کشی و پروژه و سمینار و . . .


تازه اضافه کنید محدود شدن ساعتای اتصال به اینترنت توی اداره


قطع شدن اینترنت بعلت جابجایی منزل و نداشتن اینترنت در محل جدید


خوابیدن وسط اسباب و وسایل بسته بندی شده وقتی که رختخواب ها رو هم جمع کردی


سرما خوردن وسط این هیرو ویری !!!!


تازه حالا که جابجا شدیم و هنوز جاگیر نشدیم امتحانای پایان ترم از هفته دیگه 


التماس دعا