گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

امتحان و تعطیلی و بقیه ماجرا

سلام

اقایی که شوما باشین همونطور که قبلا بارها گفتم این تهارنه عزیز ( همون تهرانیا بر وزن افاغنه ) همیشه خیر هم که نداشته باشن باید حتما یه شری برای ما درست کنن


روز شنبه که تهران تعطیل شد نوش جون همه هم وطنان عزیز تهرانی و حومه هیچی ما که رفته بودیم بندر عباس برای امتحان چون امتحانمون با واحد مرکزی دانشگاه هماهنگ بود و تهران هم تعطیل دست از پا درازتر برگشتیم خونه 

حالا شما حساب کنید حال و روز دانشجوهایی که با کلی دردسر بلیط هواپیما اونم رفت و برگشت جور کرده بودن 


بگذریم از بازار داغ شایعات که حالا چن ساعت مونده به وقت امتحان یکی می گفت از منابع موثق شنیده استاد گفته من کاری به تعطیلی ندارم و توی بندر امتحان می گیرم و بعضیا هم ایضا از منابع موثق می گفتن نه امتحان نیست 


بگذریم 

بعد بعضیا میگن چرا ناز می کنی واسه نوشتن 

اخه مگه ادم حس و حواس  می مونه براش


بهرحال دوستتون دارم خیلی 

لیلی لیلی 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://POLDARSHID.SAMENBLOG.COM

سلام
وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ منم سر بزن

آذین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

شما وضو دارید که از تهرونی ها می نویسید؟
دهان مبارک رو هفت بار با گلاب شستید که اسم تهرونی ها رو میارید؟
آره خدایی تعطیلی بیخودی بود چون من خودم شنبه یکشنبه رو مرخصی گرفته بودم که برم بهزیستی دنبال کارای مهد کودک که کارام نصفه موند

آذین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

محبت شما همیشه به من اثبات شده
امیدوارم ارادت من هم براتون ثابت شده باشه
ولی ...
خب توقع نداشتم دیگه منم زبونم بسته س
ضمنا شما نباید منو بی خبر بذارید از خودتون
از زیر سنگ هم شده با ید اینترنت بیابید و برای من کامنت بذارید
به حق چیزای ندیده و نشنیده میشه دانشجوی ارشد بدون اینترنت باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا خودتون آقای ناراحتید من خیلی هم خانم خوبیم و خوشحالللللللللللللللللل
ارادتمندم خفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد