گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

خورشیدی و دیروز و امروزم بی تو برایم دیشب و امشب

شعری از مبین اردستانی برای حضرت روح‌الله

خبرگزاری فارس: مبین اردستانی شاعر متعهد کشورمان به‏مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شعری سروده و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مبین اردستانی شاعر متعهد کشورمان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شعری سروده و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است. این شعر به شرح زیر است:

دنیا بدهکارست تا دنیاست
به این دل بی‌آینه تنها
دیروزهای بی ‌تو فرسودن
امروزهای بی ‌تو بودن را

دیروزهای بی تو لب تشنه
امروزهای بی تو جان بر لب
خورشیدی و دیروز و امروزم
بی تو برایم دیشب و امشب

طومار تنهایی و غم هستند
هر شب به هم پیچیده دردند
این کوچه‌های بی تو سرگردان
تا صبح دنبال تو می‌گردند

دلخوش به ماهم در شب شبهه
دلخوش به ماهم در شب تردید
ماهت غریب افتاده در برکه
کی می‌رسد صبحی که برگردید؟  

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003117391

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://sadafii.mihanblog.com/

سلام
این شعر قشنگ بود
ولی در کل توی وبلاگتون که گشتی زدم نفهمیدم دقیقا پی چی هستید و هدفتون چیه
البته همین که ولایی هستید خوبه و مارو هم دعا کنید
ممنون که به من سر زده بودید
از توصیه شما هم متشکرم
ان شاالله وقت کنم تندتر به روز کنم
اللهم عجل لولیک الفرج
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

(گل(اللهم عجل لولیک الفرج(گل)

سلام

موفق باشین

آذین چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

درود بر روح الله و یارانش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد