گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

درس

سلام


درس دارم نمیرسم بیام آپدیت کنم

شرمنده دوستان شدم


حالا انگار اونوقت که درس نداشتیم چی بودیم


درام وسوسه میشم انصراف بدم

دعا کنید ترم اول رو سالم رد شیم

بقیه ش ساده س


نظرات 4 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://sadafii.mihanblog.com/

امام حسین (ع):
ای مردم! در تحصیل ارزش های انسانی رقابت کنید
و در بدست اوردن گنجینه های پر ارزش معنوی از همدیگر پیشی بگیرید.


نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند
عزاداریتان قبول و التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

منتظروصال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام ...ممنون. امیدوارم ارادتتون رو هیچوقت نسبت به اهل بیت از دست ندین....
جهان بر پایه ی محبت ومعرفت شما استوار مونده....
التماس دعا

--
سلام
شرمنده کردین و متشکر

آذین دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

بهونه نیار بچه
اون موقع هم که درس نداشتی آپ نمیکردی

--



حالا اومدیم یه قیافه ای بگیریم
نزن تو ذوق بچه بده عقده ای میشه

آذین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

اوففففففففففففففففففف
هنوز دارید امتحان میدید؟

کاشکی امتحان داشتم
اسباب کشی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد