گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

سلام 

ماه رمضان خوش میگذره ان شاءالله به همه 

روزه و رمضان هم دنیایی داره ها 

 

نمیدونم کی گفت و چه وقت اما 

خیلی وقت پیشا یکی می گفت ماه رمضان اگه وسط تابستونم باشه هواش لطیفتر میشه و قابل تحمل تر  و عاشورا اگه وسط زمستون هم باشه به نسبت روزای دیگه گرمتر میشه و سختتر 

 

ولی واقعا راست میگن 

روزای دیگه تابستون که خورد و خوراک و کولر و همه چیز به راه بود خیلی تحمل گرما برامون سختتر از الان بود که 15 ساعت هیچی نمیشه خورد  

الحمدلله 

قبل از ماه رمضان همش به این فکر می کردم توی این اوضاع گرما و خرابی هوا چطور این همه ساعت روزه بگیریم 

هر چی زور زدیم توی ماه شعبان همش سه روز روزه تونستم بگیرم 

البته جو جامعه و اداره هم خیلی موثر بود 

ظهر که میشه اینقده یالا بریم ناهار میگن که ادم خود به خود گشنه ش میشه 

 

اونم اداره ما که دیگه تقریبا نصف بچه ها ناهار از خونه میارن  

به به  

غذای خونگی کجا و غذای رستوران کجا 

اصلا قابل تحمل نیست دور بودن از غذا ها  

 

همین الان که دارم اینو مینویسم از یاداوری ساعات ناهار روزانه دلم ضعف رفت  

 

خب دیگه فعلا بسه  

زیاد نوشتم 

بد عادت میشین  اونوقت هی باید بیام بنویسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد