گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

والا چه عرض کنم 

اینقده درگیر کار روزانه و سخت افزاری هستیم که نوشته های نرم افزاری مون همینجوری تراوش نمیکنه 

دیگه یادمون رفته احساساتمون رو چجوری بنویسیم 

کلی تمرکز میخواد 

مگه میزارن  

هی کار هست اخه اینم شد کار ؟ کار اونه که کلا بیست دقیقه ش کار مفید باشه بقیه ش استفاده مفید از وقت فراغت

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظروصال سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://hthttp://masnadekhorshid.blogfa.com/tp://

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام... چرا اینقدر روهامون بی برکت شده؟ کارها همش تلمبار میشه...

من وقتی می رم تو آشپزخونه یه وقت به خودم میام می بینم سه ساعت از وقتمو اونجا گذروندمو تازه هنوز اونطوری که دلم می خواد کارام راست وریس نشدن...

سر کار هم که می رم هرچی بلا نسبت... دو می زنیم تموم نمیشه این کار.... باز همون جای اولیم...

خدا آخروعاقبتمون رو ختم بخیر کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد