گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

غبار

سلام 

دیروز بازم گرد و غبار نصف مملکت رو کوبید 

حالا جالبه که اینجا بیشتر استان تعطیل کردن بعد فرماندار محترم ما برای تشخیص تعطیلی یا عدم تعطیلی جلسه تشکیل میده 

دید تخمینی ما 200 متر بود هرچند اخبار گفت بعضی جاها تا 50 متر هم کم شده 

واقعا که 

 

به گیلان هم رسیده بود. 

خدا به خیر کنه

نظرات 5 + ارسال نظر
نیم من پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://n-toranj.blogsky.com/

سلام
شما کمی مشکلت با من فرق داره
شما اجتماعی می نویسی
مطلب اجتماعی مخاطب خودشو داره
اما مطالب من جزو گروه خاصی قرار نمی گیره و مشکل همین جاست
به هر حال ممنون از همدردی تون

منتظروصال شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

گل اللهم عجل لولیک الفرج گل

سلام علیکم ورحمه الله

سالی همراه با موفقیت وبهروزی وبدون گردو غبار معنوی آرزو می کنم ...

این نیز بگذرد مگه نه؟

آذین دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
خوبید؟
نگران اوضاع تنفسیتون شدم با این غبار
یه سر بهم بزنید از نگرانی درم بیارید
ممنونم(گل)

آذین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

نگرانماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسرایرانی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://persianson1.blogsky.com

نه دادا....ما تو گیلان چیزی احساسا نکردیم....

خوش حال میشم به ماد هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد