گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

عرض ادب

سلام و عرض ادب خدمت دوستان 

 

شرمنده بدلیل شلوغی کارای اخر سال اصلا وقت وب نوشتن ندارم 

یعنی تمرکز ندارم واقعیتش 

 

بیشتر وقتم توی نت رو برای خوندن مطالب میزارم 

 

1- اخر هفته به لطف خدا اگر اقایون ائمه بپذیرن راهی عتبات هستم 

      التماس دعا دارم  

      هنوز باور نمیکنم آقایون پذیرفتن منم مشرف بشم 

 

2- توی عید هم بعد از برگشت از عتبات کشیک اداره هستیم  

 

3- این روزا هم که حسابی سرمون شلوغه  

  

4- بگذریم از مشکلات اینترنت توی خونه و اداره  

خب بهرحال اگر کمتر احوال دوستان رو پرسیدم عذر میخوام 

اگر دیگه وصال نداد که بیام نت 

 

پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم  

سال خوبی داشته باشین 

دوستتون دارم 

 

سران فتنه رو هم لعنت کنین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد