گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

HOFEX

رفتیم نمایشگاه مبلمان اداری 

نمیدونم چرا بعضیا کلا عادت دارن سر مردم کلاه بزارن  

حتی توی یه نمایشگاه معتبر و وقتی دارن خودشونو عرضه میکنن  

بازم مثل دلالای بازار رفتار میکنن 

بگذریم فعلا 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آذین سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

خب وقتی کاری لذت داشته باشه آدم هی انجامش میده دیگه
کلاه گذاشتن سر دیگران یکی از بزرگترین لذایذ دنیاست داداش
خوش باشید

آذین سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

آقا ممنون بابت کامنتی که در خصوص ماهواره و محدودیت گذاشتید ولی مرگ من زیر دیپلم بگید ما هم بفهمیم
دوسه بار خوندم و هر سری فقط یه نیم خط رو متوجه شدم
افتخار می کنم به دوستانی مثل شما با سطح شعور و درک و سواد عالی
خدارو شکر

--------

اولا که چوب کاری و شرمنده نفرمایین
تازه خودمم درست نفهمیدم اخرش چی گفتم
دیدم داره به جاهای باریک میکشه و از سطح خودمم میره بالاتر
بی خیال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد