گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

آدم خوب کم است

 

باغبانی پیرم که به غیر از گل ها از همه دلگیرم 

کوله ام غرق غم است  

آدم خوب کم است 

عده ای بی خبرند 

عده ای کور و کرند و گروهی پکرند 

معذرت میخواهم عده ای نیز خرند 

دلم از این همه بد میگیرد 

و چه خوب آدمی می میرد 

 

 

 

 

پ ن : نمیدونم شعر از کیه هر چی هم گشتم هیچ کس ننوشته از کیه  بهرحال با اجازه از شاعر محترم

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر انتظار چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
ممنون از حضور گرمتون
من شمارو به جا نمیارم
الان دیدم وبلاگ من و بهترین دوستم مسند خورشید تو پیوند وبلاگ شماست

پرستو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:47 ب.ظ http://ttbb, ,

خوب بود وواقعی مررررررررررررررشی

متشکرم پرستو خانم
هوای کردستان خوبه ؟
حالا ایمیل اینجوری چرا ؟
خب اصلا ایمیل نمیزاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد