گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

حرف

اینقده حرف دارم بزنم 

ولی وقتی میام بنویسم نمیدونم چرا نمیشه 

باید اول برم رو کاغذ بنویسم 

خیلی وقته فکرامو رو کاغذ نیوردم 

از بس هی فکر میکنم وقت نمیشه بنویسم 

 

کی میشه وبلاگ تخصصی خودمو بزنم 

آخ که چقد برای بعضیا سوز داره من وبلاگ تخصصی خودمو بزنم  

 

فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
آذین یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
ممنون از حضورتون
نه بابا من کجا و حاج خانم شما کجا
من نه تیپ دارم نه قیافه
ولی بشدت از آدمای بی جنبه بدم میاد
خوش باشید
خانم بچه هارو از طرف من ببوسید
آیکون گل چرا ندارید؟

منتظروصال یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://masnadekhorshid.blogfa.com/

گل اللهم عجل لولیک الفرج گل

سلام

جالبه که تو این سایت اسمایلز گل وجود نداره ...بسکه خودتون گلین ...

من که خوشحال میشم یه وبلاگ تخصصی ازتون رو شاهد باشم .التماس دعا ...به امید دیدارهای بعدی

علیک سلام وصال جان

اختیار دارین شما که گل بارون کردی اینجا رو

ولی راستشو بخوای حق داری اینجا گل توی شکلکاش نداره
چه عرض کنم والا

خوشحال شدم از دیدارتون

منتظروصال یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://masnadekhorshid.blogfa.com/

راستی سی دی اریوایلز (ظهور)رو تماشا کردین؟جدا سوزناک ونگران کننده ست...

شما هم دیدین ؟
من که هم دادم به یکی از دوستان روحانی صاحب نظر و تایید کرد
داریم تکثیر میکنیم میدیم به این و اون
خلاصه تکثیر مجانی میکنیم

من از بیشتر از 20 سال قبل و زمان دبیرستان و قبل از اون مطالعات زیادی درباره اهرام و فراعنه و برمودا و تمدن های باستانی سرخپوستا و خلاصه اینجور مسایل داشتم
این سالهای اخیر هم در مورد کابالا و عرفان یهود و نمادها و اینا مطالعاتی داشتم
اما این فیلم همه رو به هم ربط داد و حلقه های گمشده ارتباطی رو برام روشن کرد
کاملا تاییدش میکنم

منتظروصال شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://masnadekhorshid.blogfa.com/

آره منم دیدم اما هنوز نرسیدم کلشو ببینم ...تازه پارت ۱۸ هستم .شبی دو پارت میبینم ...

اینجا نظر رو نمیشه خصوصی نوشت؟

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد