گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

گفتمان

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

ضد حال

 

 از دست اینا :

سلام دوست من
از مطالب وبلاگتون لذت بردم ، به همین دلیل می خوام به شما یه پیشنهادی بدممن به شما پیشنهاد میکنم که این وبلاگ رو تبدیل به سایت کنید .
حتماً میگی با کدوم پول ؟!
قصه اونجاش رو نخور !
اونجاش با من !!!!!!

فقط بگو پایه هستی یا نه ؟[تایید]

من بهت میگم چطور پول در بیاری ، اون هم فقط با روزی چند دقیقه کار در اینترنت ، کار شما اینه که یه قسمت از یک سایت رو مدیریت کنی !!!! دیگه چی از این بهتر میخوای ؟!؟حتی 1 ریال هم سرمایه گذاری نمیخواد و کاملاً رایگانه !!!!
بقیه اش رو خودت ببین:

xxxxxxxxxx.blogfa.com 

(البته آدرس به تیغ سانسور مبتلا شد ) 

 

وجدانا خودتون قضاوت کنین 

یه وبلاگ زدیم سالی یه بار یکی تحویلمون میگیره نظر میده ما هم با هزار آرزو میدویم نظرات رو بخونیم  میبینیم بله اینه نظری که گذاشتن  

ضدحال دیگه بدتر  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد